Často kladené otázky
Jak postupovat v případě jednorázového objednání se k lékaři?
Klikněte na tlačítko Jednorázové objednání k lékaři, vyberte nemocnici, ambulanci a zadejte požadované údaje. Objednávka se vytvoří a obdržíte upozornění na Vámi zadaný kontakt.
Jak si mohu založit nový účet eAmbulace?
Klikněte na tlačítko "Založit nový účet" a postupujte dle instrukcí. Následně je nutné účet dokončit ověřením dokladů v jednom z následujících registračních pracovišť:
- Nemocnice Jihlava, příspěvková organizace, Vrchlického 59, 586 33 Jihlava,
- Nemocnice Havlíčkův Brod příspěvková organizace, Husova 2624, 580 22 Havlíčkův Brod
- Nemocnice Třebíč, příspěvková organizace, Purkyňovo nám. 133/2, 674 01 Třebíč
- Nemocnice Nové Město na Moravě příspěvková organizace, Žďárská 610, 592 31 Nové Město na Moravě31 Nové Město na Moravě
- Nemocnice Pelhřimov příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 39338 Pelhřimov
Kdo zodpovídá za nabídku termínů pro registraci?
Za vypsané termíny pro online registraci vždy zodpovídá příslušná nemocnice dle aktuální provozní situace. V případě takového dotazu prosím kontaktujte infocentrum dané nemocnice.
Co mám dělat, pokud zapomenu heslo?
Postupujte pomocí linku "Zapomenuté heslo" na obrazovce pro přihlášení.
Mohu získat termín rezervace i telefonicky?
Pokud již máte vytvořený účet v tomto systému, můžete kontaktovat informační centra nemocnic a požádat o telefonickou rezervaci.
Opravdu musím mít ve svém účtu zadaný email i telefon?
Ověřený email a telefon jsou povinné součásti účtu, slouží k jednoznačné identifikaci uživatele a také pro bezpečné přihlášení do systému a ochranu údajů před zneužitím.
Nový účet v tomto systému vytvoříte tímto postupem: https://youtu.be/2SJF8WWwz74